22/12/68 |
Levererad
till VIASA Venezuela som YV-C-VIA |
10/11/75 |
Omregistrerad
som YV-125C |
14/8/86 |
Såld
till International Air Lease (IAL) |
16/10/86 |
Leasad
till Caribbean Airways som 8P-PLC |
dec
1986 |
Återlämnad
till IAL |
15/4/87 |
Leasad
till Icelandair som TF-FLE |
19/9/87 |
Subleasad
till Scanair |
9/5/88 |
Återlämnad
till Icelandair |
24/11/88 |
Återlämnad
till IAL |
jan
1989 |
Konverterad
till DC-8-63F |
jan
1989 |
Omregistrerad
som N7043U |
mars
1989 |
Leasad
till National Air Charter |
juni
1989 |
Återlämnad
till IAL |
juni
1989 |
Leasad
till Arrow Air |
19/3/90 |
Subleasad
till Aer Lingus |
28/5/90 |
Återlämnad
till Arrow Air |
jan
1991 |
Återlämnad
till IAL |
11/1/91 |
Leasad
till Southern World Airlines |
3/10/91 |
Återlämnad
till IAL |
3/10/91 |
Leasad
till Arrow Air |
15/11/91 |
Omregistrerad
som N345JW |
31/1/96 |
Total
flygtid 66 583 h
I trafik för CLA Air Transport |
nov
1998 |
I
trafik för MK Air Cargo |
10/3/99 |
I
trafik för Agro Air Associates
I trafik för Ethiopian Airlines |
maj
1999 |
Återlämnad
till IAL |
13/7/99 |
Leasad
till Agro Air Associates |
30/6/00 |
Subleasad
till Arrow Air |
29/3/05 |
Överförd till Roswell, Arizona, USA och avställd
Till salu |
|
|
|
Senaste
uppdatering 25 april 2007 |